Skip to content

Counter-Warcraft Partea I

19 Aprilie 2012


   Mi-am amintit de inca un lucru pe care il obisnuiam sa il respect cu strictete si onoare: sa ma joc pe calculator. Sau „shocuri” cum zicea cineva. Si eram atat de fericit, atat de lipsit de prostiile care ma inconjurau, de necazuri, de idioti carora le trebuia curata saliva la fiecare silaba uitata…De fapt, nu aveam criterii de clasificare a omului: juca ce jucam/am jucat si eu, puteam sa port cu el o conversatie, serioasa pe vremea aceea, despre lumea imaginara si armele virtuale pe care le incalzeam impuscand cu mouse-ul pixelii digitali care imi ieseau in cale.

   Doua jocuri m-au marcat destul de mult incat sa pot scrie carti intregi despre ele: Counter-Strike (nu stiu de ce, dar numele mi se pare ca se aseamana cu „strachină”) si World of Warcraft (un joc care mi-a creat pe vremea aceea o bariera impotriva relatiilor feminine exterioare<–e foarte periculos jocul din punct de vedere al dozei de dependenta pe care ti-l injecteaza).

   Counter-Strike stiu ca a fost primul pe care l-am folosit drept mic-dejun, pranz, si gustare dupa mese in vacantele de vara, timp de doi ani. Dar ce imi amintesc eu cel mai mult? Pai, pe vremea anilor ’06-’07 aveam un calculator (care m-a tinut 9 ani de zile, sa-i fie carcasa usoara, ca imi voi aminti de el de fiecare data) care imi punea la incercare nervii. Era slabut, destul de slabut incat sa ma faca sa editez fisierele jocului incat sa scot macar 35 de cadre pe secunda (in timp ce amicii rulau cu 50-60 de cadre). Atatea fisiere editate, atat cod pe care nu-l intelegeam dar il copiam de pe internet cu speranta de ma masura cu ceilalti jucatori. Characater Shadows? OFF, Resolution? 1024×768, Direct3D Render? 2d daca se putea…Number of character on screen? One at a time, please…

   Eram bunisor. De fiecare data cand dadeam acel „headshot” cu chistolul, primeam trei bucati inapoi care ma faceau sa imi pierd Nirvana si sa caut alt server cu jucatori somnorosi.Chatul de pe Counter-Strike este umplut de o serie de cuvinte care iti vor deveni familiare pe parcursul a trei luni de vacanta:  noob, gay, pwn, owned, pwned, frag, k/d, 4.3, kalash, admin, mod, ban, kick. Acestea fiind cuvinte specifice jocului, dar se imbina si elemente de vulgaritate care te indeamna sa iti folosesc imaginatia in lucruri mai creative: „săi dau hack lu mata”, „sugi….(insert organs here)”, cum de pizda matii….hacker!!!!”, „tuti mm de animal”; pe acel chat, cel mai usor era sa ii convingi pe jucatori ca aveai sindromul Tourrette. Ok ok…dimineti pierdute, fara spalat pe fata, fara spalat pe dinti, ma abtineam de la lucruri necesare existentei mele, cum ar fi pișu’ si caca. Mancam doar cand mi se lua internetul, lucru care se intampla destul de rar, dar nu stiu cum am ajuns asa de gras. Doar nu mancam mult…
   „Asta pentru ca stateai la calculator toata ziua si nu ieseai deloc pe afara sa te plimbi macar…”
   „stfu noob te fac owned cu 4.3-ul si ai sa strigi dupa admin sa-ti dea ban din joc dupa ce termin cu tine!one11!” 

   Si acum, despre World of Warcraft voi vorbi in partea a doua (promit cu mana pe monitor), ca sa imi pot face curatenie printre termeni; sa nu confund elfii cu teroristii…

From → Din cele văzute

One Comment

Trackbacks & Pingbacks

  1. Counter-Warcraft partea a II-a « Din ansamblu…

Lasă un răspuns

